25 Mayıs 2011 Çarşamba

Üstad Necip Fazıl’ın vefatının 28. yılı.


Gazete birinci sayfalarına bakıyorum.Yeni Şafak, Milli Gazete, Zaman..Üstadımızla ilgili bir habere rastlayamamanın hüznünü yaşıyorum, 28. hasret yılında..Bir tek Yeni Akit sürmanşet denilen yerden vefasını göstermiş. Düşünce adamı, şairler sultanı, sizi de unuttu yetişmesinde emek sarf ettikleriniz..Ama siz buna da gücenmezsiniz, ''insan Rabbine bile nankör''ken, hemcinslerine haydi haydi nankör ve vefasızdır.
Nasılsa artık yerindeniz doğrulup o vefasız sevenlerinize, geçmişte haykırdığınız gibi :
''Meğer ben, bir ömür, katırların yemliğine saman yerine orkide doldurmuşum!.'' diyemezsiniz.

Belkide biz vefasızlarınıza da aldırmadan şu cevabı verirdiniz Üstadım :

''Ben, taş kafalı komünistlerin, köksüz ve başıboş liberallerin, kanser virüsü siyonistlerin, iç tahrip ajanı devrimcilerin ortaklaşa düşmanı olduğu ve sistemli şekilde ademe mahkûm ettiği, okuma kitaplarında ismini kazıdığı, fakat buna rağmen ilâhî bir tecelli ile toprağı altından kaynatmayı ve üstüne meltemler, ürpertiler, zelzeleler sermeyi ve etrafına çelikten bir gençlik hisarı çekmeyi gaye edinmiş ve tam 44 yıl tek derece yön değiştirmemiş belâlı adamım; ve bedbaht olduğum kadar mesudum!''

Eyüp Sultan'da sizi ziyaret edip, rüyama çıkmanız için seslendiğimin 3. gecesi, sizin namaz kıldırmak için önümüze geçmenizi ve ardınızda namaza saf tuttuğum o zamanı nasıl unutabilirim..Makamınızda cennet hayatı bahşetmesini Allah Azze ve Celle'den niyaz ederiz. Asil ruhuna fahiha..

29 mayıs, M.Altan makalesi buradan okunabilir.

26 Mayıs’ta doğulup...

25 Mayıs’ta ölünür mü?

Şairseniz ölünür...