20 Mayıs 2011 Cuma

hasbihal..

Hac hatıratına devam edip etmemekte, dahası ilk yazıyı kaldırıp-kaldırmamakta kararsızken dün gece Türkiye'de yaşayanlar bilir, memleketimizin Kütahya merkezli batısı, orta anadolusu falan iyice bir sarsıldı..Gazetenin biri ''deprem kendisini hatırlattı'' diye başlık atmış..Tabi Allah Teala kendisini hatırlattı diyecek hali yok ya!

Uykumda sallanan yatağımda emin olmak için avizeye baktım, beşik gibiydi..

Allah azze ve celle'den korkulmaz mı? Garip hisler..Bir yanım çok korkarken bir yanım bana dünyanın faniliğini, geçiciliğini hatırlatıp; gazabından merhametine sığınma duygumu kabartan depremden şikayetçi değil mi ne?

Namazın bile kılınışı farklı oluyor..

Huşu kanat çırpıyor melekler gibi, alnım secdedeyken..

Bir garip ikilem benim için deprem..Hacet gidermek için kapıda bir süre duruyorsun, içerdeyken olur mu diye..Dua, dua..

Orada ölmeden çıkıldığı için şükürler kalbin derinliklerinden..

Allah, isterse her kulunu kendine ''kul'' eder. İster isteyerek, ister istemeyerek..Dilerse kendi evinde uyutmaz, oturtmaz..Sokaklara döker.

Dilerse bir yudum su içirmez..MÜLK ONUN..Dilediğini dilediği gibi yapan O'dur. Celle Celalüh.

* * *

Az önce istatistiklere baktım.(416) Maşaallah dedim. Kendi halindeki bu bloğun ziyaretçisi sayısı tarihi rekorunu kırmış bugün..İnşaallah fayda sağlıyordur. Bu arada, bu yazıyı okuyacaklardan word press falan diyorlar, başka blog/site konularında kabiliyeti ve zamanı olan ehl-i sünnet müdafaacısı kardeşlerimden istirhamımdır; bu blogdaki önemli, faydalı doğruları aynen kopyalayarak başka bir isim altında toplayabilirler.Nede olsa bloggerde biri kanun dışı bir suç işlese topyekun kapatılıyoruz, erişim sona eriyor.