1 Eylül 2008 Pazartesi

memlekette olmak çok güzel


Mübarek Ramazan-ı Şerif ayına kavuştuk, inşaallah kadrini bilenlerden olarak; hürmette kusur etmeden bu mübarek ayın hakkını ifa eyleyenlerden oluruz.

Ben hem mübarek aya, hem memlekete hem sevdiklerime de kavuşmuş oldum. Birgün önce yanan kavrulan memleket, ramazan ‘’bir’’ deyince yağmur ve ardından serin rüzgarlarla mü'minlerin yüzünü güldürdü.Korkan nefislere ''gereksiz tasalanma'' dedi tebessüm ederek.

İnsanları henüz izlemeye başlamadım.Bir kere sokağa çıktım. Nete de yine zaman bulamıyorum.Söz gelimi gazete ve makale de okuyamıyorum. Akşam haberlerine bakamadım. Bir kopukluk var yeniden bir düzen olur elbette ama çok da şikayetçi değilim açıkçası..
Hele şu anda mutfaktan burnuma gelen annemin maharetli iftar hazırlıklarının kokusundan hiç şikayetçi değilim.
Ben yazmasamda, okumasam da, izlemesem de dünya dönecek; olacak olan olacak.Kaderde yazılanlar yaşanacak.

Sağlığımız çok şükür yerinde, merak eden dostlara haber vermek için kendimi zorlayarak bu satırları karaladım.. Yani ''biraz ara'' devam ediyor aslında. Akıl, iman ve sağlık büyük nimet..Para pul maddiyat da sonraki nasiplerimiz..

Ezanları dinlemek, hissetmek çok güzel.Memleketi özlemişim.